Pretensiooni esitamise õigus

Vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 218 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kauba või puuduse olemusega.

 

Puuduse ilmnemisel tuleb:

  1. Kauplustest ostu sooritamise korral, edastada täidetud pretensioonivorm (leiad siit) meiliaadressile ASKOpretensioon@asko.ee

  1.1 Kaubamüügilepinguga saab tutvuda siin >>

 

2. E.poest ostu sooritamise korral, edastada täidetud pretensioonivorm (leiad siit) emailile e-pood@asko.ee

     2.1 E-poe kaubamüügilepinguga saab tutvuda siin >>

 

3. Pretensioonivormis kirjeldada võimalikult täpselt avastatud puudust.

4. Lisada toote defektidest fotod.

 

Peale avalduse meile saabumist võtame Teiega ühendust 7 päeva jooksul, et leppida kokku edasine tegevus puuduse üle vaatamiseks ja parandamiseks.