Küsimused ja vastused

Küsimus: kas mööbliga on võimalik enne tutvuda?

Vastus: enamuse Asko e-poe toodetega on võimalik tutvuda Asko kauplustes. Teile sobiva kaupluse asukoha leiate kontaktidest.

 

Küsimus: kas kaup tuuakse ka saartele?

Vastus: kauba kohaletoimetamine toimib üle Eesti Teie poolt antud aadressile. Transpordi kohta loe lähemalt siin.

 

Küsimus: kuidas ostu eest tasuda saab?

Vastus: tasuda on võimalik kas pangalingiga või taotleda järelmaksu Teile sobivaks perioodiks.

 

Küsimus: kui ma ei leia e-poest endale vajalikku toodet, kas seda võib siiski teil olla? 

Vastus: täiesti võimalik, sest kaubavalik on pidevas muutumises. Kui otsid mõnda toodet ja e-poest ei leia, siis edasta oma soov e-poele e-maili teel e-pood@asko.ee ja vastame Sulle võimalikult kiiresti. 

 

Küsimus: tahan registreeruda Asko e-poe kasutajaks, aga ükski minu pakutud parool ei sobi. Miks? 

Vastus: soovitame paroolis kasutada vähemalt 8 märki, milles on vähemalt üks on number ja üks on suur täht. Nii on Sinu parool maksimaalselt kindel. Väldi eesti keelele omaseid täppidega tähti ja vähelevinud märke, nt ä, õ, ü, _, -, &. Neid märke võib olla  rakse võõra klaviatuuriga sisestada.