Diivani raamile 10a garantii

Garantii tingimused 
• Garantii 10 aastat kehtib valitud diivanite raamile. Asko e-poes on toote juures vastav märk. 
• Defektideks loetakse need raami vead, mis on ilmnenud garantiiajal ja tekkinud tooraine- või tootmisvigade tõttu. See tähendab, et 10a raamigarantii ei laiene toote kattematerjalile, pehmendustele, õmblustele, voodimehhanismile, jalgadele, vedrustusele ega lemmikloomade poolt põhjustatud kahjustustele.
• Ostutšekk on garantii kehtimise aluseks.
• Garantii kehtib isikuliselt ostjale. Garantii lõpeb, kui toode on vahetanud omanikku.
• Asko Sisustuskaubamaja vastutab mööbli korrasoleku eest enne kauba üleandmist kliendile. Kui klient transpordib toodet ise, vastutab klient ka võimalike transpordil tekkivate vigade eest.
 

Kui diivani raamiga on siiski midagi juhtunud
• Võta ühendust Asko kauplusega ja kirjelda viga võimalikult täpselt. Võimalusel tee vigasest tootest pilte ja saada kaupluse e-mailile.
• Esita kindlasti ka ostutšekk.
• Vajadusel tuleb kohale Asko spetsialist, et olukord kaardistada ja seejärel tootjaga ühendust võtta. Defekti uurimine, võimalik kõrvaldamine ja lõpplahenduse leidmine viiakse läbi nii kiiresti kui võimalik. Kõik toimingud toimuvad kooskõlas kliendi ja kauplusega.
 

Korralikult hoitud ja hooldatud diivanist on rõõmu aastateks!
Diivanipatju tuleb vormi säilitamiseks regulaarselt kohevaks kloppida. Nahk ja riie venivad kasutamise käigus, see on materjali omadus, mitte defekt. Voodimehhanism on mõeldud kasutamiseks aeg-ajalt, mitte pidevalt. Mehhanism võib tekitada veidi heli. Tooteid tuleb hoida normaalsel toatemperatuuril. Niiskus ja külm võivad mööblit kahjustada. Diivan on mõeldud tavapäraseks istumiseks, sellel ei tohi seista ega hüpata, istuda selja- ega käetugedel. Toolil võib istuda 1 inimene, kahesel diivanil 2 inimest jne. Toodet tuleb alati tõsta raami alt, mitte käetugedest või kangast. Liigutades tuleb diivanit tõsta, mitte lohistada mööda põrandat.